Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, August 7, 2009

ေပ်ာက္ဆုံးသြားေသာ ဘ၀၏ တစ္စိတ္တစ္ေဒသ......

အထုပ္ကုိပုိက္ရင္းနဲ ့ က်ေနာ္ထြက္လာခဲ့တယ္။ ဒီမွာပဲေနရင္ မေအာင္ျမင္ႏုိင္ဘူးဆုိသာ က်ေနာ္က သိေနတယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ ျမိဳ ့ႀကီးမွာအလုပ္လုပ္မယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္တဲ့ အရာေတြျဖစ္လာႏုိင္တယ္လုိ ့ က်ေနာ္ယုံၾကည္ခဲ့တယ္။

အဲလုိနဲ ့ျမိဳ ့ေပၚေရာက္တဲ့အခါမွာ ေအာင္ျမင္မယ္လုိ ့ထင္ရတဲ့ အလုပ္ေတြကုိ က်ေနာ္လုိက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲလုိ လုပ္ရင္းနဲ ့ အေတာ္ေလးၾကာလာတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဟာ ေငြသားေတာ္ေတာ္ေလးစုမိေလရဲ ့။

ေငြအျပင္ ခ်စ္တဲ့သူကုိပါေတြ ့ေလေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ေပ်ာ္ရြင္မႈရခဲ့တယ္ဗ်ာ။ ၀မ္းသာမႈေတြကုိ ေထြးပုိက္ရင္းနဲ ့ ကုိယ့္ရပ္ ကုိယ့္ရြာကုိ ျပန္လာခဲ့တဲ့က်ေနာ္ဟာ.... ျမိဳ ့အ၀င္၀က ေညာင္ပင္ေအာက္မွာ စစ္ေဆးမႈနဲ ့တုိးလုိ ့ ကားေအာက္ဆင္းျပီးေစာင့္ ေနရတယ္ဗ်ာ။

လုပ္စရာမရွိတာနဲ ့ က်ေနာ္လဲ ေညာင္ပင္ေအာက္ကနတ္စင္ေလးကုိ ထုိင္ျပီး ရွိခုိးဦးညြတ္လုိက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ့္ရဲ ့ေပ်ာက္ဆုံးေနတဲ့ ဘ၀ တစ္စိတ္တစ္ေဒသကုိ ျပန္ျပီးသတိရလုိက္တယ္ဗ်ာ။

က်ေနာ္ ျမိဳ ့ေပၚမသြားခင္ ‘အက်င္သူနဲ ့ ကတိေပးလုိ ့ ငါးႏွစ္အေရာက္မွာ ျပန္လာမယ္ မင္းနဲ ့ကြယ္ နီးဖုိ ့ရယ္‘ ဆုိတဲ့ စကားလုံးေတြက နားမွာအထပ္ထပ္ျပန္ျပီးၾကားေနရတယ္ဗ်ာ။

အဲဒါနဲ ့အိမ္ကုိျပန္ေရာက္ေတာ့ မိဘေတြက ၀မ္းသာအားရနဲ ့ ႀကိဳဆုိတယ္ေလ။ ၀မ္းသာလြန္းလုိ ့ဗ်ာ က်ေနာ့္ အေမဆုိ ငုိေနတယ္ေလ။ က်ေနာ့္ အေမကုိၾကည့္ျပီး၀မ္းနည္း ၀မ္းသာျဖစ္ရတယ္ဗ်ာ။

ေနာက္ဆုံးေတာ့ မိဘနဲ ့ ေဆြမ်ိဳးေတြကတုိက္သြန္းတာနဲ ့ က်ေနာ္ကတိေပးထားတဲ့ မိန္းကေလးနဲ ့ က်ေနာ္လက္ထပ္လုိက္ ပါတယ္။ လက္ထပ္ျပီးေတာ့ မၾကာခင္မွာပဲ က်ေနာ္ ကေလးေလး တစ္ေယာက္ရလုိက္တယ္။ ေယာက်ၤားေလးပါ။

၀၀ ေလးနဲ ့ခ်စ္စရာေလးပါဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္မေပ်ာ္ဘူးဗ်ာ။ ဒီကေလးက က်ေနာ္နဲ ့ ရတဲ့ကေလးလုိ ့ က်ေနာ္မထင္ဘူး။ က်ေနာ့္ မိန္းမကေတာ့ ဒီကေလးက က်ေနာ့္ကေလးေပါ့ေလ။ သူ ့ခမ်ာ လဲ အားမရွိပါဘူး။ ခဏ ခဏဖ်ားေနတယ္။

ဘာျဖစ္လုိ ့က်ေနာ့္ကေလးမွန္း မဟုတ္မုန္းက်ေနာ္ထင္လဲမသိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကေလးကလဲ က်ေနာ့္ကုိ အရမ္းခင္သြယ္တယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ့္ကုိ အေဖ အေဖ နဲ ့ တစ္ခ်ုိန္လုံးကပ္ေနပါတယ္။

မွန္မွန္ေျပာရင္ က်ေနာ္က အခ်စ္စစ္ကုိ တစ္ျမိဳ ့သူနဲ ့ေပးထားသာဗ်။ ခုေတာ့.....ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။ ကြာရွင္းဖုိ ့ ဆုိတာကလဲ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးေလ။ မိဘ နဲ ့ အသုိင္းအ၀ုိင္းကုိလဲ ၾကည့္ရေသးတယ္ဗ်။

အဲဒါအျပင္ မိန္းကေလးရဲ ့ ခံစားခ်က္ကုိလဲ ငဲ့ညာရအုန္းမွာေလ။ ေယာက်ၤားေကာင္းပဲ ေျပာေျပာ ငညံ့လုိ ့ဆုိဆုိ က်ေနာ့္မွာ ေျပးေပါက္ေတာ့ မရွိဘူးပဲ။ က်ေနာ့္ ရည္းစားလဲ က်ေနာ္အိမ္ေထာင္ျပဳကတည္းက အဆက္အသြယ္ဖ်က္သြားတယ္ဗ်ာ။

‘တစ္ရြာမေျပာင္း သူေကာင္းမျဖစ္‘ ဆုိတဲ့ စကားပုံေလးမ်ားမွားေနလားမသိဘူးပဲ။ ခုေတာ့ ေပ်ာ္ရြင္မႈအတြက္ တစ္ရြာေျပာင္းတဲ့ က်ေနာ့္ဘ၀ဟာ မေပ်ာ္ရြင္မႈ ဘ၀ေလးထဲမွာ အျမဲတမ္း ေနရမွာလားဗ်ာ..............?

က်ေနာ္အိမ္ေထာင္ျပဳတဲ့ သူ ့ကုိ က်ေနာ္မခ်စ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ သူ ့ထက္ပုိျပီးခ်စ္ရတဲ့သူကုိ ေတြ ့လုိက္လုိ ့ပါဗ်ာ။ သူ ့ကုိ ခ်စ္ေတာ့ ခ်စ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ မေပ်ာ္ဘူးေလဗ်ာ။

ဒီအတုိင္းဆက္ေနမယ္ဆုိရင္ က်ေနာ့္ဘ၀ တစ္ေလွ်ာက္လုံး ၾကိဳးစားခဲ့တာေတြက အသုံးမ၀င္ေတာ့ သလုိ က်ေနာ္ခံစားရတယ္ေလ။
ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့..........

အခ်စ္ေနာက္လုိက္ရမွာလား..? ေဆြမ်ိဳးအသုိင္းအ၀ုိင္းနဲ ့ မိဘ စကားကုိလုိက္နားေထာင္ရမွာလား......? ခက္တယ္ဗ်ာ... စဥ္းစားမိတုိင္း....


ရွမ္းကေလး

No comments: