Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, January 22, 2010

ေအာ္... အခ်စ္တဲ့လား...

"စုိင္းစုိင္း... " ဟု အေျပးအလြားေခၚကာ အိမ္ေပၚတက္လာတဲ့ ေကာင္မေလး... ဆံပင္ခပ္ရွည္ရွည္နဲ ့

"ဘာလဲဟ? ျဖည္းျဖည္းလာလဲရပါတယ္ကြာ စုိး ရာ" သူ ့နာမည္က စုိးနႏၵာ။ က်ေနာ့္အရင္းႏွီးဆုံး သူငယ္ခ်င္းပါ။ သူက သူေဌးသမီးေလ.. က်ေနာ္ကေတာ့ လယ္သမားသားတစ္ေယာက္ပါ။

"ငါ ရွစ္တန္းေအာင္တယ္ဟာ" ဟု ေျပာေလ၏။ က်ေနာ္လဲ စိတ္ညစ္စြာနဲ ့ ...

"ရွစ္တန္းေအာင္တာမ်ားကြာ အဆန္းလုပ္လုိ ့.. ငါလဲေအာင္တာပဲဟာ" ဟု ဘုဆတ္ဆတ္ေျပာလုိက္သည္။ ရွစ္တန္းက အစုိးရေျဖဆုိေပမယ့္ အဲေလာက္ထိ မေပ်ာ္သင့္ဟု က်ေနာ္ထင္သည္။

"နင္ကလဲ.. ခံစားခ်က္ကုိ... မရွိဘူး။ ငါတုိ ့ ေနာက္ႏွစ္မွာ ကုိးတန္းအတူတူတက္လုိ ့ရတာေပါ့..။ အင္းေလ.. နင္ကစာေတာ္ေတာ့ ေအ ခန္းရမွာေပါ့. ငါေတာ့... ဘီ ခန္းမွာပဲေနရမယ္ထင္တယ္." ဟု ေျပာေလ၏။

အမွန္ေျပာမယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္သူ ့ကုိ ခ်စ္ေနတာပါ။ ဒါေပမယ့္ သူမခ်စ္ခဲ့ရင္ ဒီလုိမ်ိဳး ဘ၀ကုိ လက္လြတ္ဆုံးရွဳံးရမွာကုိ က်ေနာ္ေၾကာက္တယ္ေလ။ သူ ့ကုိ ခ်စ္တယ္ဆုိေပမယ့္ သူ ့အေၾကာင္းကုိ က်ေနာ္က သိပ္သိတာမဟုတ္.။ သူက တျခားျမိဳ ့ကေန လာတက္တာ.။ ဒီရွစ္တန္းေရာက္မွ က်ေနာ္သူ ့ကုိ စေတြ ့တာေလ။ ျမင္ျမင္ခ်င္းစိတ္၀င္စားတယ္ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ သူဘယ္မွာ ေနမွန္းကုိ က်ေနာ္မသိဘူး။ က်ေနာ့္အိမ္က ေက်ာင္းနဲ ့မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ဆုိေတာ့ အားလုံးလုိလုိက သိေနၾကတာ။

က်ေနာ္တက္တဲ့ေက်ာင္းက အလယ္တန္းေက်ာင္း... ရွစ္တန္းေအာင္ေတာ့ တျခားေက်ာင္းကုိ ေျပာင္းရပါတယ္။ ေက်ာင္းသစ္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္က ေအ အခန္းရျပီး "စုိး" က ဘီအခန္းရပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္နဲ ့ တစ္တန္းထဲ ရွိျပီး ေအတန္းရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက...

"စုိင္း.. ငါ ေအ တန္းမေနခ်င္ဘူး.. ငါအခန္းေျပာင္းခ်င္တယ္.. နင္လုိက္ေျပာင္းပါလား"

ဆုိျပီးေတာ့ အေဖာ္ညိပါတယ္။ ေျပာမယ္ဆုိရင္လဲ က်ေနာ္တုိ ့က ေက်ာင္းသားအသစ္ေတြဆုိေတာ့ ဒီမွာ ဘယ္လုိရွိမွန္းမသိ။ ဆုိေတာ့ က်ေနာ္လဲ ...

"ေကာင္းသားပဲ.. ငါတုိ ့ဘီအခန္းကုိ ေျပာင္းရေအာင္ေလ" လုိ ့သာ ေျပာျပီး ဘီ အခန္းကုိေျပာင္းၾကေတာ့ စုိး နဲ ့အတန္း အတူတူ ျဖစ္သြားတယ္။

ကုိးတန္းတုန္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ ေပ်ာ္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္နဲ ့ စုိးက က်ဴရွင္လဲ အတူတူ၊ သြားလာတာလဲ အတူတူပဲေလ။ ဒါေပမယ့္... သူ ့ကုိ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ အေၾကာင္းမေျပာမိပါဘူး...

အိမ္ကမွာထားတယ္ဗ်ာ... ဆယ္တန္းမေအာင္ရင္ လူရာမတုိးဘူးတဲ့ေလ.. ဆုိေတာ့ က်ေနာ္လဲ အဟန္ ့အတားျဖစ္မယ့္ အရာအားလုံးကုိ မလုပ္ဘူး။။ ရွင္းရွင္းေျပာရင္ က်ေနာ္စိတ္၀င္စားတဲ့ ဂစ္တာကုိေတာင္ မတီးဘူး။။။ ဂစ္တာသီးရင္ စိတ္ေလတတ္တယ္ လုိ ့ အိမ္က ဆုံးမထားတာ။

အဲလုိနဲ ့ စာေမးပြဲ ေျဖဖုိ ့အခ်ိန္ေရာက္လာပါတယ္။ စာေမးပြဲနီးေတာ့ က်ေနာ္လဲ က်ဴရွင္ ကုိ အျမန္ေရာက္ေအာင္ျပင္ဆင္ျပီး အိမ္ကေနထြက္လာလုိက္တယ္။ လမ္းေရာက္ေတာ့ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ ့ေတြ ့တယ္ေလ။ အိမ္နီးနားခ်င္းကေပါ့။။ သူက က်ေနာ္နဲ ့လမ္းအတူေလွ်ာက္ျပီး ...

"ေဟ့ေကာင္... စုိင္းစုိင္း... မင္းသူငယ္ခ်င္းစုိးက ေတာ္ေတာ္ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ေနာ္.."

က်ေနာ္လဲ ဘုမသိ.. ဘမသိပဲ..

" အင္းဟုတ္တယ္.. ဘာျဖစ္လုိ ့လဲ?"

" ေအး.. ငါသူ ့ကုိ ရည္းစားစာေပးထားတယ္ကြ.. သူက စာမျပန္ေသးဘူး. မင္းငါ့အတြက္သူ ့ကုိ ေမးေပးပါလား?"

က်ေနာ္.. ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္သြားပါတယ္။ မထင္မွတ္ပဲနဲ ့ ကုိယ္ၾကိဳက္တဲ့ ေကာင္မေလးကုိ ကုိယ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ ့ ေအာင္သြယ္ လုပ္ေပးရမွာပါလားလုိ ့။ ျပီးရင္ျပီးေရာ ဆုိတဲ့ သေဘာနဲ ့ က်ေနာ္လဲ..

"ငါေမးေပးမယ္ေလ" ဟုသာေျပာကာ ထြက္လာလုိက္သည္။

က်ဴရွင္ျပီးသြားေသာအခါ.. စုိးနဲ ့အတူတူေလွ်ာက္ရင္း .. သူငယ္ခ်င္းအက်ိဳးေဆာင္ေသာအေနနဲ ့ (စိ္တ္ဆန္း ခ်င္တာလဲ ပါတာနဲ ့) ..

"ငါ့သူငယ္ခ်င္း မင္းကုိ ရည္းစားစာေပးထားတယ္မဟုတ္လား?"

" နင္ဘယ္လုိလုပ္သိတာလဲ?"

" ဒီလုိပါပဲ။ ငါၾကားတာပါ။ နင္သူ ့ကုိၾကိဳက္လား? "

"မၾကိဳက္ပါဘူးဟာ.. နင့္လုိဆုိရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့"

ဟုေျပာကာ.. ထြက္သြားေလသည္။ က်ေနာ့္အိမ္နဲ ့နီးေနေတာ့ က်ေနာ္လဲ အိမ္ကုိ တန္းျပန္ခဲ့ပါတယ္။ အဲလုိနဲ ့ စာေမးပြဲျပီးေတာ့ စုိး လဲ သူ ့ျမိဳ ့ကုိ ျပန္သြားေလရဲ ့။

ေက်ာင္းပိတ္ရက္အတြင္းမွာ က်ေနာ္လဲ ေစတနာ့၀န္ထမ္းအေနနဲ ့ ကေလးေတြကုိ ရွမ္းစာလုိက္သင္ေပးပါတယ္။ အဲလုိနဲ ့ ေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ေတာ့ က်ေနာ္က ေအ ေရာက္ျပီး.. စုိးက စီ အတန္းထဲေရာက္သြားပါတယ္။ အဲလုိနဲ ့ႏွစ္ကုန္လုိ ့ စာေမးပြဲ ေျဖျပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ.. စုိးနဲ ့ က်ေနာ္တုိ ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္သုိက္ ေလွ်ာက္လည္ၾကပါတယ္။

ေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ဆရာလုပ္ေနတာရယ္.. နဲ ့ပဲ အခ်ိန္ေတြကုန္လုိ ့ စုိးနဲ ့မေတြ ့မိပါဘူး။

တစ္ေန ့မွာ ေက်ာင္းပိတ္ေနတာနဲ ့ က်ေနာ္လဲ အိမ္မွာ ေအးေအးေဆးေဆးထုိင္ေနတုန္း မထင္မွတ္ျပီး အိမ္မက္မင္းသမီးက က်ေနာ့္ အိမ္ကုိေရာက္လာပါတယ္။ က်ေနာ္က ျပံဳးရြင္စြာ ၾကိဳဆုိရင္း... ၀မ္းသာလုံးဆုိ ့ေနခ်ိန္မွာ.. စုိးက ဖိတ္စာတစ္ေစာင္ကမ္းေပးပါတယ္။ မဂၤလာဖိတ္စာ.. သူ ့ရဲ ့ မဂၤလာဖိတ္စာ...

က်ေနာ္မွာျဖင့္ ၀မ္းသာရမလုိ.. ၀မ္းနည္းရမလုိျဖစ္ျပီးေတာ့ ျပံဳး၍သာ

" ၀မ္းသာတယ္ကြာ" ဟုေျပာလုိက္ပါတယ္။

ဖိတ္စာေပးျပီးေတာ့ သူမလဲ ျပန္ထြက္သြားပါတယ္။ တျခားေနရာ သြားစရာရွိလုိ ့တဲ့။

ေနာက္ေန ့မွာ က်ေနာ္လဲ သူမ မဂၤလာေဆာင္အတြက္ ပစၥည္းထြက္၀ယ္ရင္း .. ၀မ္းနည္းစြာနဲ ့ လဖၻရည္ခြက္ သုံးဆုံကုိ ေပးမွပဲ ဆုိျပီး ဆုိင္ရွင္ကုိ ေသေသသပ္သပ္ လုပ္ခုိင္းရင္း.. စိတ္မၾကည္စြာနဲ ့ အိမ္ျပန္ေရာက္လာတယ္။ သူမ မဂၤလာေဆာင္က မနက္ျဖန္ဆုိေတာ့လဲ..

မနက္ေရာက္ေတာ့ ဆုိင္ကယ္ကုိ စီးျပီး သူငယ္ခ်င္းကုိ ၾကိဳ ျပီးေတာ့ မဂၤလာပြဲကုိ သြားခဲ့တယ္ေလ။ လက္မွာ က လက္ေဆာင္နဲ ့ ..

ေရာက္ေတာ့ သတုိ ့သမီးကုိယ္တုိင္ ဆင္းၾကိဳတာေပါ့ဗ်ာ။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ့္နေဘးမွာ လာထုိင္ျပီး ဘီယာေတြ ထည့္ေပးပါတယ္။ က်ေနာ္က ဘီယာကုိ မၾကိဳက္.. တစ္ေခါက္မွလဲ မေသာက္ဘူးေတာ့ သိပ္မေသာက္ခ်င္ဘူး.. အဲဒီအခ်ိန္မွာ သတုိ ့သမီးက လိေမၼာ္သီး ေတြအခြံခြါရင္းခြံ ့ေၾကြးပါတယ္။ လူအမ်ားၾကားမွာ ရွက္ရွက္နဲ ့ က်ေနာ္လဲ ...

" ငါ့.. ဖာသာ ငါစားပါ့မယ္ကြာ.. လုပ္ေပးစရာမလုိပါဘူး" ဟု ေျပာေတာ့..

" နင္သိဖုိ ့က... ငါနင့္ကုိ လုပ္ေပးႏုိင္တာ ဒါေနာက္ဆုံးပဲ.. ေနာက္ပုိင္းမွာ.. ငါၾကင္နာတာကုိ နင္ခံစားႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ နင့္လုိ လူအ ကုိ ေတာ္လာေအာင္ ငါ မလုပ္ႏုိင္ခဲ့ဘူးပဲ.. "

ဟုေျပာကာ ထြက္သြားေလသည္။

က်ေနာ့္မွာျဖင့္ ဘာမွ မသိလုိက္ပဲ.. မဂၤလာေဆာင္ပြဲကေန ထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္။။



ရွမ္းကေလး...

No comments: