Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, November 24, 2011

စြံ ့အ၊ တိတ္ဆိတ္ေနေသာ ငုိသံမ်ား

ေငြ..ေငြ..ေငြ..ေငြဆုိတာဂုဏ္ကုိေခၚတာ..ေငြရွိမွဂုဏ္ရွိမယ္...ဆုိတဲ့သီခ်င္းကုိတစ္ခါတစ္ေလအေပ်ာ္သေဘာနဲ ့ ဆုိျဖစ္ပါ
တယ္။ ေငြရွာေနတဲ့ဘ၀မွာ..သီလုိမ်ိဳးသီခ်င္းေတြကုိ ေငြကုိပုိျပီးရွာေအာင္..မခံခ်င္ေအာင္..ပုိျပီးၾကိဳးစားလာေအာင္ တစ္ခါ
တစ္ေလမွာ တြန္းအားအျဖစ္နဲ ့လဲ နားေထာင္ျဖစ္ပါတယ္။ ေငြကုိရွာေနတာလဲ ၾကာေရာေပါ့။ ရျပီးရင္ သုံး.. သုံးျပီးေတာ့ရ
ေအာင္ျပန္ရွာနဲ ့ လည္ေနတာ ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ေတာင္ ရွိသြားသလဲမသိေတာ့ပါဘူး။

ေငြရွိျပီးရင္ေတာ့ အိမ္ကုိျပန္မယ္ဆုိျပီး အားခဲထားတာကလဲ.. ေငြကမရွိႏုိင္ေတာ့ အခါခါလဲျပိဳခဲ့တာပဲ။ ေငြရွိျပီးေတာ့ အိမ္
ကုိျပန္သြားတဲ့အခါ..”ကုိယ္က အိမ္နဲ ့ေ၀းျပီး ေႏြးေထြးမႈေတြမဲ့တဲ့ ေနရာမွာ ေနတာၾကာေတာ့ တစ္ခါတစ္ေလမွာ ေႏြးေထြး
မႈေတြကုိေတာင္မခံစားႏုိင္ဘူး။ ပတ္၀န္းက်င္က လူေတြနဲ ့လဲစိမ္းေနေတာ့ အိမ္မွာ ၾကာၾကာေနမယ္ဆုိတဲ့ စိတ္ကူးေတြလဲ
၁၀ ရက္ ေလာက္မွာတင္.. ျငီးေငြ ့ျခင္းဆုိတဲ့ စိတ္ခံစားမႈကတုိက္စားလုိက္ေတာ့ အလုိလုိ လဲျပိဳခဲ့တာလဲ မနည္းပါဘူး။

ေနာက္ဆုံးေတာ့ ေမးမိပါတယ္...ငါဘာလုပ္ေနတာလဲ? ငါ..ဒီေငြကုိ ဘယ္သူ ့အတြက္ရွာတာလဲ? ငါဒီမွာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ?
ငါ့ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ဘ၀အဓိပ္ပါယ္ကဘာလဲ? ငါရရွိတာနဲ ့ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့အရာေတြက ညီမွ်ရဲ ့လား? လား..ေပါင္းေျမာက္ျမား
စြာေအာက္မွာ တစ္ျဖည္းျဖည္းသိမ္ျမဳပ္ရင္းနဲ ့ အထီးက်န္ျခင္းဆုိတဲ့ နယ္ေလးက တစ္ျဖည္းျဖည္းက်ယ္ျပန္ ့လာေတာ့
ေနာက္ဆုံးမွာ..

အရာရာက မႈန္၀ါးျပီးေတာ့ အသက္မပါတဲ့ ရယ္ေမာျခင္းနဲ ့ ဘ၀က ဆက္ျပီး၊ ဆက္ျပီးရင္း.. ေန၀င္ခ်ိန္ဆုိတဲ့အခါေလးက
တစ္ျဖည္းျဖည္းနဲ ့ ခ်ဥ္းကပ္လုိ ့လာပါလား။

........................................

အိပ္ရာထျပီးတာနဲ ့ မ်က္နာသစ္သြားတုိက္ျပီး၊ ဧည့္ခန္းကုိ၀င္ကာ အမွာစကားေတြကုိဖတ္ပါတယ္။ ဒါက ေန ့ဒဓူ၀လုပ္ေန
ၾကအလုပ္ပါပဲ။ ေဟာ..ေက်ာင္သင္ပုန္းေပၚမွာ အေမမွာထားပါတယ္၊ ”အေမ ေစ်းသြားအုန္းမယ္၊ ေၾကာင္အိမ္ထဲမွာ မနက္
စာ ထားထားတယ္။ စားျပီးရင္ ေက်ာင္းေနာက္မက်ေအာင္ ျမန္ျမန္သြား” တဲ့။ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲကုိ၀င္ျပီးေတာ့ ေၾကာင္အိမ္ထဲ
ကအေမထားခဲ့တဲ့ မနက္စာကုိ ျမန္ျမန္ကုန္ေအာင္စားလုိက္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ေက်ာင္းမသြားခင္ ဧည့္ခန္းကုိျဖတ္လုိက္တဲ့
အခါ.. က်ေနာ္ညပုိင္းစားခ်င္တာကုိ ေက်ာက္သင္ပုန္းေလးမွာေရးထားခဲ့ပါတယ္။

က်ဴရွင္ေတြတက္ျပီး ၀ိုင္းေတြျပီးသြားတဲ့အခါမွာ ေမာပန္းစြာနဲ ့ က်ေနာ္ဟာအိမ္ကုိျပန္ေရာက္တယ္ဆုိရင္ပဲ.. မီးဖုိေခ်ာင္ထဲမွာ
က်ေနာ္စားခ်င္တဲ့ဟင္းေတြကုိ အားရ၀မ္းသာစြာနဲ ့ စားလုိက္မိတယ္။ ေနာက္က်ေနာ္ဟာ..ေက်ာက္သင္ပုန္းေလးမွာ အေမ့
ကုိ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေရးျပီး၊ အေဖ့ကုိလဲ က်ဴရွင္ခေတြ ေပးရေတာ့မယ့္အေၾကာင္း ေက်ာက္သင္ပုန္းေလးမွာ ေရးခဲ့ပါ
တယ္။

ဒီလုိပါပဲ..က်ေနာ့္ မိသားစုက၊ အေမက မနက္ကတည္းက ခ်က္ျပဳတ္ရတာရယ္၊အလုပ္ရယ္ေၾကာင့္ ေစာေစာအိပ္တယ္။
အေဖကေတာ့ အလုပ္ကေန ေနာက္က်မွျပန္လာေတာ့၊ အဲဒီခ်ိန္မွာ ကေနာ္က အိပ္ေနျပီေလ။ ဒါေၾကာင့္ဒီက်ာက္သင္ပုန္း
ေလးက က်ေနာ္တုိ ့ ေျပာခ်င္တာကုိ ေျပာဖုိ ့ခ်ိတ္ထားတာပါ။ အဲဒါကုိ ဖတ္ျပီး တစ္ေယာက္ရဲ ့ လုိအပ္ခ်က္ကုိတစ္ေယာက္ က ျဖည့္ေပးတာေပါ့။

က်ေနာ္အရမ္းေပ်ာ္တဲ့ေန ့ကေတာ့ စေန၊ တနဂၤေႏြပါ။ အဲဒီေန ့မွာပဲ အေဖနဲ ့ အေမကုိ က်ေနာ္စကားေတြ တ၀ၾကီး မ်က္ႏွာ
ခ်င္းဆုိင္ေျပာရတယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္လဲ မ်ားေသာအားျဖင့္ က်ဴရွင္ေတြနဲ ့လုံးခ်ာလည္ေနတဲ့ က်ေနာ္ဟာ..အခ်ိန္သိပ္မ
ပးႏုိင္ပါဘူးအဲလုိပါပဲ အေဖနဲ ့ အေမလဲ အလုပ္ရႈပ္ေနေတာ့ က်ေနာ့္ကုိသိပ္ျပီးလဲ အခ်ိန္မေပးႏုိင္ဘူး။

အမွန္မွာေလ..က်ေနာ္လုိခ်င္တာက တစ္ခုပဲရွိတယ္။ အေမနဲ ့ အေဖနဲ ့ စကားတ၀ၾကီးေျပာျပီး ရယ္ေမာေနတာကုိက်ေနာ္
အရမ္းသေဘာၾကတာပဲ။ ပုိက္ဆံဆုိတာၾကီးနဲ ့ အဲဒီခ်ိန္ေလးကုိေလ..က်ေနာ္လဲခ်င္တယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ေလ..ညတုိင္း၊ ည
တုိင္း တစ္ေယာက္တည္းငုိခဲ့ေပါင္းမနဲ ေတာ့ပါဘူး။ အေဖနဲ ့ အေမကုိ က်ေနာ္ေတြ ့ခ်င္တယ္။ အေဖနဲ ့ အေမ က်ေနာ့္ကုိ
မဖက္တာၾကာျပီေနာ္။ က်ေနာ့္ကုိ ဂရုစုိက္တဲ့ မ်က္လုံးေတြနဲ ့ မၾကည့္ျဖစ္တာၾကာျပီေနာ္။ က်ေနာ္ေလ.. အေဖနဲ ့ အေမက
”သား” လုိ ့ေခၚတဲ့အသံမၾကားရတာ အေတာ္ၾကာေနျပီ။ က်ေနာ္..ဧည့္ခန္းက ေက်ာက္သင္ပုန္းကုိ မုန္းတယ္.. ပုိက္ဆံဆုိတဲ့
အေကာင္ၾကီးကုိလဲ မုန္းတယ္။ က်ေနာ့္ အေဖနဲ ့ အေမကုိ က်ေနာ္ျပန္လုိခ်င္တယ္။ က်ေနာ့္မ်က္ရည္ေတြလဲ.. ခန္းေျခာက္
ေတာ့မယ္။ ဒါေပမယ့္ အေဖနဲ ့ အေမစိတ္မေကာင္းမွာစုိးလုိ ့ က်ေနာ္ေလ..တစ္ေယာက္ထဲပဲ ဒီအခန္းထဲမွာ..တိတ္တိတ္ေလး
ငုိေနပါ့မယ္။

.............................

ဒီေန ့ဟာ..က်ေနာ္ဘြဲ ့ယူတဲ့ေန ျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့..က်ေနာ္ေပ်ာ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေ၀းၾကီးမွာဆုိေတာ့
က်ေနာ့္နံေဘးမွာ..သူငယ္ခ်င္းပဲရွိတယ္။ အေမ..ေဆြမ်ိဳး..တစ္ေယာက္မွမရွိဘူး။ က်ေနာ္ဘြဲ ့ရတဲ့အတြက္ အေမတုိ ့ ဂုဏ္
ယူေနမွာပဲေနာ္။ က်ေနာ္ေလ..ေပ်ာ္တယ္..ဒါေပမယ့္ ဒီလုိေပ်ာ္ရႊင္မႈကုိေလ အေမတုိ ့နဲ ့ အတူေပ်ာ္ခ်င္တယ္အေမ။

က်ေနာ္ေလ..ဓါတ္ပုံေတြအမ်ားၾကီးရုိက္ျပီးေတာ့ အေမတုိ ့ကုိ ပုိ ့ေပးလုိက္မယ္ေနာ္။ က်ေနာ့္ဓါတ္ပုံေလးကုိ ၾကည့္ျပီး အေမ
တုိ ့ေတာ့ အရမ္းေပ်ာ္ေနေတာ့မွာပဲေနာ္။

......


အေမငုိတယ္ဆုိ... က်ေနာ္ဘြဲ ့ရတဲ့ ဓါတ္ပုံေလးကုိ ၾကည့္ျပီး...ေဆြမရွိ၊ မ်ိဳးမရွိ သူမ်ားအလယ္မွာ တစ္ေယာက္တည္း ဓါတ္
ပုံရုိက္ေနရတဲ့ ငါ့သား... မ်က္ႏွာငယ္ေနေတာ့မယ္ဆုိျပီး..အေမငုိတယ္ဆုိ? မငုိပါနဲ ့အေမရယ္..က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း
ပဲ...က်ိတ္ငုိေနရင္ေတာ္ပါျပီ။ က်ေနာ့္အတြက္ မ်က္ရည္မက်ပါနဲ ့ အေမရယ္......။


ရွမ္းကေလး

No comments: