Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, May 17, 2009

ဘ၀ တစ္ေကြ ့ႀကဳံေတြ ့ရေသာ ျပႆနာ

က်ေနာ္သည္ ထုိင္း၌ေနစဥ္အတြင္း ျပႆနာမ်ားႀကံဳေတြ ့ရျပီး ျပန္စဥ္းစားေသာအခါတြင္ ရယ္စရာႏွင့္ သင္ခန္းစာရဖြယ္ အျဖစ္အပ်က္ မ်ားကုိျပန္လည္သတိရသျဖင့္ ျပန္၍မွ်ေ၀လုိက္ပါသည္။

တစ္ေန ့တ၌ က်ေနာ္သည္ အလုပ္ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ နယ္သုိ ့ထြက္ရမည္ျဖစ္သျဖင့္ ေစာေစာအိပ္ရာထကာ လုပ္စရာရွိသည္မ်ားကုိ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္၍ လုပ္ေဆာင္ေတာ့သည္။

လုပ္ေဆာင္ျပီးေသာအခါ ခ်ိန္းထားေသာေနရာသုိ ့ အေရာက္သြားေတာ့သည္။ ထုိေနရာေရာက္ျပီး တခဏတြင္ က်ေနာ့္ဗုိက္သည္ ေဖာ္မျပႏုိင္ေအာင္ နာက်င္လာျပီး အိမ္သာသြားရန္ အတင္းတုိက္သြန္းေနေလေတာ့သည္။ ခက္သည္မွာ က်ေနာ္ေရာက္ေနေသာ ေနရာသည္ ကုန္တုိက္ေရွ ့ျဖစ္ေသာ္လည္း ေစာလြန္းသျဖင့္ ကုန္တုိက္ မဖြင့္ေသးပါ။ ထုိ ့ေၾကာင့္ က်ေနာ္မွာ ႀကံရာမရျဖစ္ကာ ေအာင့္အီးေနလုိက္ေတာ့သည္။

ခဏအၾကာတြင္ နယ္သုိ ့သြားမည့္ကား (တကၠစီ) ေရာက္လာသျဖင့္ က်ေနာ္လုိက္ပါသြားေတာ့သည္။ လမ္းသုိ ့သြားရာတစ္ေရွာက္တြင္ က်ေနာ့္ဗုိက္သည္ အလြန္နာက်င္လာသျဖင့္ က်ေနာ္သည္ လက္သီးကုိဆုပ္ ေျခေထာက္ကုိ ကုတ္ထားသည္မွာ ပုိလီယုိ ျဖစ္ေသာ သူမ်ားထက္ျပင္ ပုိ၍ ၾကည့္မေကာင္းေသာ အေျခအေနသုိ ့ေရာက္ေနသည္။ (ေတာ္ေတာ္ ခံရခက္ပါသည္။ )

ထုိ ့ေၾကာင့္က်ေနာ္သည္ အာရုံေျပာင္းေသာေနျဖင့္ စာအုပ္ဖတ္ေနေသာ္လည္း နာက်င္မႈကုိ မခံႏုိင္သျဖင့္ စာအုပ္ကုိသာ ဆုပ္ကုိင္ေနမိေတာ့ပါသည္။ ထုိ ့ေနာက္ က်ေနာ္သည္ ကားအား ဓါတ္ဆီဆုိင္တြင္ရပ္ခို္င္းကာ အိမ္သာတုိ ့အျမန္ေျပးေတာ့သည္။ သုိ ့ေသာ္ ကံမေကာင္းစြာျဖင့္ အိမ္သာမွာ ေရမ်ားျပည့္ေနျပီး လုံး၀ သုံး၍မရေသာ အေျခအေနေရာက္ေနျပန္ပါသည္။ (စဥ္းစားၾကည့္ပါဗ်ာ ဘယ္ေလာက္ခံစားရမယ္ဆုိသာ ေရွ ့မွာရွိေနျပီး ဟုိဟာလုပ္လုိ ့မရျဖစ္ေနတာ)

ထုိ ့ေနာက္က်ေနာ္သည္ က်ိတ္မွိတ္ကာ ကားေပၚသုိ ့သာဆက္လက္လုိက္ပါသြားေတာ့သည္။ ကားရပ္ခုိင္းျပီးျဖစ္သျဖင့္ က်ေနာ္သည္ ေနာက္ထပ္ အေၾကာင္းျပခ်က္ မရွိေတာ့သျဖင့္ ဆက္လက္၍ ေျခကုိကုပ္ လက္သီးကုိသာ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ထားရပါေတာ့သည္။

အဲ...ေနာက္ဆုံးေတာ့ က်ေနာ္တုိ ့သည္ ေန ့လည္စာထမင္းစားရန္လမ္းတြင္ ရပ္လုိက္ေတာ့မွသာ က်ေနာ္သည္ ဆုိင္ပုိင္ရွင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ကိစၥေျဖရွင္းႏုိင္ေတာ့သည္။ စဥ္းစားၾကည့္ေလ မနက္ေစာေစာ ကေန ေန ့လည္ထိ က်ေနာ္ဘယ္ေလာက္မ်ား ခံစားရမလဲဆုိတာ။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ့္ ဘ၀မွာ ေမ့မရတဲ့ ကိစၥပါဗ်ာ။


ရွမ္းကေလး

No comments: